Tvorba firemního stylu a komunikační strategie na sociálních sítí – Jan Martinek
Jan Martinek
Diplomová práce
Tvorba firemního stylu a komunikační strategie na sociálních sítí
Corporate design and communication strategy on social networks
Anotace:
Práce se zabývá firemním stylem z pohledu komplexnosti firemní identity a jeho propojení v komunikaci na sociálních sítích. Teoretická část práce charakterizuje základní elementy řešené problematiky, které jsou následně uplatňovány v praxi. Pro aplikaci zjištěných poznatků je navázána spolupráce s nově vznikajícím projektem v oblasti kavárnictví a dle zadání jsou vypracovány základní prvky firemního …víceAbstract:
The main topic of the thesis is corporate design and its application in communication on social networks. In the first part of the thesis the main elements of the problematics are described. In the second part author applies the described theory on coffee start-up and designs the basic elements of corporate design. Created elements are thereafter used in developed draft of the strategy for communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74189
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Koncepce a design společenské hry
Nicole Johnová -
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Nový vizuální styl Festivalu Fantazie
Matěj Leher -
Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích
Zuzana Ličková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda