Jan Martinek

Diplomová práce

Tvorba firemního stylu a komunikační strategie na sociálních sítí

Corporate design and communication strategy on social networks
Anotace:
Práce se zabývá firemním stylem z pohledu komplexnosti firemní identity a jeho propojení v komunikaci na sociálních sítích. Teoretická část práce charakterizuje základní elementy řešené problematiky, které jsou následně uplatňovány v praxi. Pro aplikaci zjištěných poznatků je navázána spolupráce s nově vznikajícím projektem v oblasti kavárnictví a dle zadání jsou vypracovány základní prvky firemního …více
Abstract:
The main topic of the thesis is corporate design and its application in communication on social networks. In the first part of the thesis the main elements of the problematics are described. In the second part author applies the described theory on coffee start-up and designs the basic elements of corporate design. Created elements are thereafter used in developed draft of the strategy for communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Libor Krsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74189