Zuzana Ličková

Diplomová práce

Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích

Company's unified visual style and to determine a suitable method of self-promotion of the Styx company via social media
Anotace:
Cílem diplomové práce je vylepšit používaný firemní design a stanovit vhodný způsob propagace společnosti Styx na sociálních sítích. Tohoto cíle je dosaženo analýzou společnosti Styx a její aktuální vizuální komunikace se zaměřením na sociální sítě. Teoretická část práce se zabývá firemním designem a charakteristikou sociálních sítí pro účely firemní propagace. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to improve the company's design and to determine a suitable method of self-promotion of the Styx company via social media. The aim is fulfilled by analyzing the company itself and its current visual communication focusing on the social media. The theoretical part concentrates on the company's design and on characterizing social media for the purpose of company promotion. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Zbyněk Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73950

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce