Email marketing technologického startupu – Bc. Kristýna Němcová
Bc. Kristýna Němcová
Diplomová práce
Email marketing technologického startupu
Email marketing for technology startup
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu emailového marketingu ve startupové společnosti pro segment B2B. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž první je část teoretická a následně část praktická. Teoretická část se zabývá definicí emailového marketingu s detailním přiblížením jeho elementů úspěšnosti a poté metodou A/B testování. Pro uvedení čtenáře do rozebírané problematiky je nezbytné komplexně představit …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes email marketing for startups in the B2B segment. This thesis consists two parts. The first part is theoretical literary research and the second part is practical. The theoretical part defines what email marketing is and which elements make it successful. It also describes the A/B testing method. To fully understand this topic, it is also essential to introduce the reader …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Online marketing společnosti golf24.
Jan BULVAS -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam
Název
Vložil
Vloženo
Práva