Personální marketing v obchodní společnosti – Lucie Provazníková
Lucie Provazníková
Bakalářská práce
Personální marketing v obchodní společnosti
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho oblasti, kterými jsou interní personální marketing a externí personální marketing a činnosti těchto oblastí, kterými jsou získávání zaměstnanců, metody a zdroje výběru zaměstnanců, vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on the use of personnel marketing in a selected trading company for the purpose of identifying opportunities for improvement and suggest appropriate solutions. The theoretical part firstly defines the concept of personnel marketing and its areas, such as internal personnel marketing, external personnel marketing. Secondly, the theoretical part defines operations of previously …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/zn94fh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
An Analysis of the Modern English Translation of the Poetry of Mary Queen of Scots
Karin Marcin -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Jan Dvořáček -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko