Ing. Marie VALENTOVÁ
Master's thesis
Europäisches Sprachenportfolio
European Language Portfolio
Abstract:
The Diploma thesis is focused on the European Language Portfolio and the possibilities of its implementation in German language lessons within the second level of elementary schools. The thesis contains the results of analysis aimed at introducing European Language Portfolio in 1999 ? 2000. It also examines the reasons why the European Language Portfolio has been used in such a small quantity at Pilsen …moreAbstract:
Práce se zabývá možností využívání Evropského jazykového portfolia v hodinách německého jazyka na 2. stupni ZŠ. Uvádí příklady z praxe, jak by se mohly využívat jeho principy. Uvádí výsledky šetření, kolik učitelů s ním v roce 2010/2011 pracovala v Plzni. Porovnává obsah učebnice WIR 1 a WIR 2 s deskriptory Společného referenčního rámce pro jazyky a s Kann-Beschreibungen Evropského jazykového portfolia …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011
Identifier:
36214
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Věra Krbůšková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALENTOVÁ, Marie. Europäisches Sprachenportfolio. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / NJ-Ov
Theses on a related topic
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková