Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz – Tomáš Hadrava
Tomáš Hadrava
Master's thesis
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Abstract:
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1866
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2007
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
SEO analýza a návrh rozvoje webu
Anna Kudláčková -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
Klasifikácia vrstiev polovodičových čipov v mikroskopu FIB-SEM
Matej Horniak -
Image Distortion Correction in Panorama Stitching in SEM
Ján Bella -
Studium struktury hydrogelů pomocí cryo-SEM
Kateřina Adámková