Redesign e-shopu a jeho vliv na klíčové metriky – Bc. Jiří Macháček
Bc. Jiří Macháček
Bakalářská práce
Redesign e-shopu a jeho vliv na klíčové metriky
E-shop redesign and its impact on key metrics
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce seznamuje čtenáře s tématem redesignu webu a jeho vlivem na klíčové metriky. V teoretické části se práce zabývá definováním předpokladů pro redesign u konkrétního projektu a popisem použitých technologií a přístupů, konkrétně termíny webdesign, user experience, webová analytika, rozdí-ly mezi designem od začátku a redesignem již hotového projektu a popisem techno-logií …víceAbstract:
This bachelor’s thesis introduces the reader to the topic of website redesign and its influence on key metrics. In the theoretical part, the thesis defines preconditions for redesign for this specific project and also describes the technologies and approaches applied herein, namely the terms webdesign, user experience, web analytics, differ-ences between designing webs projects from scratch and redesigning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y3tz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2023
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Marek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
Tvorba webových stránek se zaměřením na user experience
Zuzana Ježková -
Návrh redesignu webu s využitím principů user experience
Monika Pazderová -
Využití strategie UX při tvorbě webu klienta
Nikola Klaclová -
UX jako pokročilá strategie při tvorbě webu
Michaela Koucká -
Tvorba uživatelsky přívětivého webu (UX)
Filip Knopp -
Analýza a redesign webu z hlediska přístupů UX
Ondřej Procházka -
Užití metody Design Thinking při redesignu webové stránky
Petra Hašková