Návrh propagační strategie pro vinařství v Bořeticích – Michaela Bařinová
Michaela Bařinová
Bachelor's thesis
Návrh propagační strategie pro vinařství v Bořeticích
Promotional strategy proposal for the winery in Bořetice.
Abstract:
BAŘINOVÁ, M. Návrh propagační strategie pro vinařství v Bořeticích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá propagační aktivitou Vinařství Stanislav, která je zaměřená zejména na obal produktu. Cílem bakalářské práce je stanovit doporučení, která přispějí ke konkurenceschopnosti na vinařském trhu. Literární rešerše je zaměřená na problematiku týkající se …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with promotional activities of Winery Stanislav and mainly focuses on the product packaging. The aim of this theses is to provide recommendations that will contribute to competitiveness on the wine market. The literature research focuses on issues related to consumer behaviour, product packagigng and the aesthetic elements of packaging and labelling. The work presents the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŘINOVÁ, Michaela. \textit{Návrh propagační strategie pro vinařství v~Bořeticích}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/znxdg3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Social economics / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
KONKURENCESCHOPNOST MALOOBCHODNÍ SÍTĚ BRNĚNKA
Eva Nečová -
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Dominik OCHSNER -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
Jaroslava Tesárková -
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské Republiky
Linda EL CHAAROVÁ