Veronika KECSKÉS
Diplomová práce
Výzkum učebnic pro 1. stupeň ZŠ
Research of the Textbook For the Infantschool.
Anotace:
Název mé diplomové práce je Výzkum učebnic na 1. stupni ZŠ. V této práci jsem se zaměřila konkrétně na výzkum vlastivědných učebnic pro 4. ročníky ZŠ. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou (výzkumnou). V teoretické části jsem se na základě prostudované literatury zaměřila nejprve na úlohu učebnice ve vzdělávacím procesu, dále na roli učebnice, její význam a funkce. V této části …víceAbstract:
The name of my diploma is The research of textbooks at junior primary schools. I focused on the reearch of national history (and geography) textbooks in the fourth year of the primary schools. My dissertation is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, based on read literature, I focused on the role of the textbooks in the educational process at first, then on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 12. 2012
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KECSKÉS, Veronika. Výzkum učebnic pro 1. stupeň ZŠ. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Uč. pro 1.st. ZŠ a SpŠ+ 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení vybraných učebnic vlastivědy
Marcela Kiebelová -
Analýza genderové korektnosti učebnic občanské výchovy pro šestý ročník základní školy
Nikola HÜBLOVÁ -
Náročnost úkolů v učebnicích vlastivědy pro 4. ročník základní školy.
Lucie HRACHOVÁ -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic vlastivědy pro 4. ročník základních škol
Simona CÍSAŘOVÁ -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Hudební výchova a vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ
Petra Spoustová -
Husitství a jeho pojetí v rámci regionálních dějin Roudnice n/L ve výuce vlastivědy pro 4. ročník ZŠ
Andrea BERÁNKOVÁ -
Multimediální výuková pomůcka Vlastivědy pro žáky 4. třídy ZŠ
Pavel KOPECKÝ