Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva – Renáta Kudělková
Renáta Kudělková
Bakalářská práce
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
Intercultural Differences in Consumer Behaviour on the Beer Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza interkulturních rozdílů ve spotřebitelském chování spotřebitelů z České republiky a Belgie. Čili identifikace postojů, spotřebitelského chování a porovnání rozdílů mezi nimi. V práci je analyzována konzumace piva, zvláště její frekvence, místa a příležitosti. Dále jsou zkoumány postoje spotřebitelů, a to v závislosti na pohlaví, věku, zemi a frekvenci konzumace. Ke …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze intercultural differences in consumer behaviour on the Czech and Belgian beer market. The partial goal is to identify consumer behaviour and their attitudes towards beer. The comparison of differences between these two markets is described further. The thesis analyzes consumption of beer, especially frequency, places of consumption and opportunities to the consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
Anna Fojtíková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
Anna Fojtíková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Interkulturní srovnání chování zákazníků na trhu vysokotlakých armatur
Markéta Stareczková -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová