Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step – Bc. Karolína Komárková
Bc. Karolína Komárková
Master's thesis
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Trends of marketing communication and its practical application in the Bowling bar Step
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jak probíhá marketingová offline a online komunikace sdružení Bowling baru Step. V teoretické části je popsána teorie marketingové komunikace a novodobých marketingových trendů obecně. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky do praxe Bowling baru Step. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož cílem je zmapovat chování a pohled zájmu zákazníků. Stanovené …moreAbstract:
The aim of my thesis was to find out how the online and offline marketing communications Bowling Bar Step looks like. The theoretical part describes the theory of marketing communication and modern marketing trends in general. The practical part applies the findings into practice Bowling bar Step. The work includes a survey, which aims to confirm or reject the hypothesis. The allegation concerning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ueoal/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman -
Marketingová komunikace Zrno zrnko
Adam Pastorek -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek