Michaela Müllerová

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Anotace:
Bakalářská práce se věnuje regulaci reklamy a jejím možným dopadům v konkrétní oblasti tabákového průmyslu. Regulace však zasahuje do více oblastí, např. zdravotnictví, sport nebo ekonomika. V teoretické části je výčet zákonů, kterými se reguluje reklama, z nichž nejdůležitější normou je zákon na regulaci reklamy. Dalším bodem je etická regulace reklamy, reprezentovaná u nás Radou pro reklamu a jejím …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
  • Vedoucí: Marcela Bursíková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2977

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management