Komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o. – Bc. Nikola Holá
Bc. Nikola Holá
Master's thesis
Komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o.
Communication strategy of Medochemie Bohemia, s. r. o.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá seznámením s problematikou marketingové strategie a komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o. Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení stávajících strategií společnosti a provedených analýz vnějšího a vnitřního prostředí vlastní návrh na komunikační strategii farmaceutické společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních zdrojů zaměřených …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing strategy and communication strategy of the company. The aim of the diploma thesis is based on the evaluation of the existing strategies of the company and the analyses of the external and internal environment to propose a communication strategy for the pharmaceutical company Medochemie Bohemia, s. r. o. The theoretical part of the thesis is based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Názov
Vložil
Vložené
Práva