Komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o. – Bc. Nikola Holá
Bc. Nikola Holá
Master's thesis
Komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o.
Communication strategy of Medochemie Bohemia, s. r. o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá seznámením s problematikou marketingové strategie a komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o. Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení stávajících strategií společnosti a provedených analýz vnějšího a vnitřního prostředí vlastní návrh na komunikační strategii farmaceutické společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních zdrojů zaměřených …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing strategy and communication strategy of the company. The aim of the diploma thesis is based on the evaluation of the existing strategies of the company and the analyses of the external and internal environment to propose a communication strategy for the pharmaceutical company Medochemie Bohemia, s. r. o. The theoretical part of the thesis is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Reader: Marta Nováková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁ, Nikola. \textit{Komunikační strategie společnosti Medochemie Bohemia, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/zolujd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Litoměřice
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights