Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt – Bc. Tereza KOLINGEROVÁ
Bc. Tereza KOLINGEROVÁ
Diplomová práce
Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt
Price sensitivity - implementation of research for selected product
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na výzkum cenové citlivosti s využitím Holandského testu. Zkoumaným produktem je káva latté s příchutí marshmallow kavárenské sítě typu CrossCafe a cílovou skupinou pro výzkum jsou studenti vysokých škol v Plzni. Cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek k problematice výzkumu trhu se zaměřením na cenový výzkum, návrh designu vlastního výzkumu pro …víceAbstract:
The presented work is focused on research of price sensitivity with the use of Van Westendorp Price Sensivitity test. Researched product is coffee latte flavored with marshmallow cafe networks like CrossCafe and the target group are college students in Pilsen. The aim of this diploma thesis is to compile theoretical background of market research issues with the focus on price research, design own research …víceKlíčová slova
Výzkum trhu cena cenový výzkum cenová citlivost Holandský test káva CrossCafé studenti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLINGEROVÁ, Tereza. Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení cenové strategie výrobního podniku
Lucie Lučanová -
Zhodnocení cenové strategie v konkrétním podniku
Veronika Zamišková -
Návrh cenové strategie státního zámku
Veronika Rybková -
Marketingový výzkum
Stanislav Lang -
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Richard Vereb -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová