Petr Doubek

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labem

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro akciovou společnost FK Ústí nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce popisuje sportovní marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje a také se zaměřuje na marketingovou kampaň. V praktické části bakalářská práce představuje FK Ústí nad Labem, a. s. a navrhuje vhodnou marketingovou …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the proposal of a marketing campaign for the joint stock company FK Ústí nad Labem. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part the bachelor thesis describes sport marketing, marketing mix and its individual tools and also focuses on the marketing campaign. In the practi-cal part it present FK Ústí nad Labem plc. and suggests a suitable marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/zos123/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty