Distanční výuka u žáků s odlišným mateřským jazykem – Mgr. Klára Zicháčková
Mgr. Klára Zicháčková
Bakalářská práce
Distanční výuka u žáků s odlišným mateřským jazykem
Distance Learning of Pupils with Different Mother Tongue
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl zjistit, jaké bariéry museli žáci s odlišným mateřským jazykem 3.-9. ročníků základní školy překonávat během distanční výuky v době pandemie COVID-19. Dílčím cílem práce je zároveň upozornit na možnosti, jak těmto žákům vzdělávání distanční formou usnadnit. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Nejdříve z části teoretické, která vymezuje témata jako jsou integrace …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to find out what barriers students with a different mother tongue at primary school had to overcome while distance learning during the COVID-19 pandemic. A partial goal of this work is to point out the possibilities of facilitating distance education for these students. The work consists of two main parts. Firstly, from the theoretical part, which defines topics such as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Kliment, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zicháčková, Klára. Distanční výuka u žáků s odlišným mateřským jazykem. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
15. 7. 2023