Zobrazení ženy ve slovenské reklamě – Bc. Dominika NEČASOVÁ
Bc. Dominika NEČASOVÁ
Bakalářská práce
Zobrazení ženy ve slovenské reklamě
Presentation of woman in Slovakian advertising
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je zjistit, jaké typy žen a jakým způsobem jsou v slovenské reklamě zobrazovány. V teoretické části objasňuji pojmy jako reklama, tisk z hlediska marketingových komunikací a genderové role. Svoji pozornost soustřeďuji hlavně na to, jak média vykreslují ženy a jestli se aktivně podílejí na formování našeho postavení k otázkám genderu. V praktické části analyzuji nejčastější …víceAbstract:
My BA diploma paper investigates what kind of women are pictured in Slovakian advertising and also to find out how they are presented in the campaigns. The Theory section explains the key expressions, such as: advertising, media and press in marketing communication and gender roles. My main interest was to describe ways in which media picture women and how media influence formation of our attitude …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEČASOVÁ, Dominika. Zobrazení ženy ve slovenské reklamě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu
Andrea Velecká -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta
Gabriela Šulová -
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
Kamila Kuchynková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Ženy jako oběti domácího násilí ve Veselí nad Moravou
Štefan Vašek -
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová