Ing. Filip Hlaváček

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in nonprofit sector
Anotace:
Práce se zabývá vztahem mezi neziskovým sektorem a marketingem. Kromě této problematiky jsou popsány základy fungování neziskového sektoru a sociálních služeb, zvláště pak v podmínkách České republiky a jejího právního pořádku. Práce se sekundárně věnuje i financování neziskového sektoru.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between non-profit sector and marketing. Besides this, the thesis describes basic operating procedures of non-profit sector and social services in the Czech Republic and the legislation. The thesis also considers the questions of financing of non-profit sector.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní