Marketing v neziskovém sektoru – Ing. Filip Hlaváček
Ing. Filip Hlaváček
Bakalářská práce
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing in nonprofit sector
Anotace:
Práce se zabývá vztahem mezi neziskovým sektorem a marketingem. Kromě této problematiky jsou popsány základy fungování neziskového sektoru a sociálních služeb, zvláště pak v podmínkách České republiky a jejího právního pořádku. Práce se sekundárně věnuje i financování neziskového sektoru.Abstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between non-profit sector and marketing. Besides this, the thesis describes basic operating procedures of non-profit sector and social services in the Czech Republic and the legislation. The thesis also considers the questions of financing of non-profit sector.Klíčová slova
Neziskový sektor moderní marketing guerilla marketing street working vztah s veřejností komunikace produkt cena místo propagace politika veřejné mínění lidé nápad. Nonprofit sector modern marketing public relations communications product price place promotion politics public opinion people know how.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fn8fs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Markéta PEJSAROVÁ -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova