Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop – Blanka KOHOUTKOVÁ
Blanka KOHOUTKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Suggestion of improvement e-marketing comunication in Makalu outdoor e-shop
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu {--} reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám …moreAbstract:
The purpose of the literature review is to define and explain e-marketing, the following captures of the literature review are given to communication mix on the internet {--} advertising, public relations, direct marketing, sales promotion and virtual marketing. The end of the theoretical part is focused on questionnaires. Practical part of this paper begins with the introduction of Makalu outdoor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier:
13440
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOHOUTKOVÁ, Blanka. \textit{Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/zpxv05/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOHOUTKOVÁ, Blanka. Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
E-mail marketing
Simona Sochorová -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková