Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop – Blanka KOHOUTKOVÁ
Blanka KOHOUTKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Suggestion of improvement e-marketing comunication in Makalu outdoor e-shop
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu {--} reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám …víceAbstract:
The purpose of the literature review is to define and explain e-marketing, the following captures of the literature review are given to communication mix on the internet {--} advertising, public relations, direct marketing, sales promotion and virtual marketing. The end of the theoretical part is focused on questionnaires. Practical part of this paper begins with the introduction of Makalu outdoor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHOUTKOVÁ, Blanka. \textit{Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/zpxv05/.
Jak správně citovat práci
KOHOUTKOVÁ, Blanka. Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing
Simona Sochorová -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková