Blanka KOHOUTKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

Suggestion of improvement e-marketing comunication in Makalu outdoor e-shop
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu {--} reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám …více
Abstract:
The purpose of the literature review is to define and explain e-marketing, the following captures of the literature review are given to communication mix on the internet {--} advertising, public relations, direct marketing, sales promotion and virtual marketing. The end of the theoretical part is focused on questionnaires. Practical part of this paper begins with the introduction of Makalu outdoor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13440

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOHOUTKOVÁ, Blanka. Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing