Michaela Řiháčková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium

Analysis of Marketing Communication Universities with Regard to the Interest of Candidates for Study
Anotace:
Vzdělávací instituce mají ve společnosti nezastupitelnou úlohu. Dochází k neustále většímu zájmu o studium na vysokých školách, tím se vytváří konkurenční prostředí. Aby vysoké školy na tomto trhu uspěly, musí si vytvářet konkurenční výhodu na trhu. Důležitá je tedy marketingová komunikace. Cílem této diplomové práce je odhalit, zda existuje vztah mezi marketingovou komunikací soukromých a veřejných …více
Abstract:
Educational institutions have an irreplaceable role in society. There is still a greater interest in studying at universities, that is the reason for generating of a competitive environment. The universities have to create a competitive advantage for their market success. The marketing communication is also important. The aim of this thesis is to detect, if there is the relationship between marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52273