Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium – Michaela Řiháčková
Michaela Řiháčková
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Analysis of Marketing Communication Universities with Regard to the Interest of Candidates for Study
Anotace:
Vzdělávací instituce mají ve společnosti nezastupitelnou úlohu. Dochází k neustále většímu zájmu o studium na vysokých školách, tím se vytváří konkurenční prostředí. Aby vysoké školy na tomto trhu uspěly, musí si vytvářet konkurenční výhodu na trhu. Důležitá je tedy marketingová komunikace. Cílem této diplomové práce je odhalit, zda existuje vztah mezi marketingovou komunikací soukromých a veřejných …víceAbstract:
Educational institutions have an irreplaceable role in society. There is still a greater interest in studying at universities, that is the reason for generating of a competitive environment. The universities have to create a competitive advantage for their market success. The marketing communication is also important. The aim of this thesis is to detect, if there is the relationship between marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52273
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky
Lenka Tiralová -
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
Kamila ZUKALOVÁ -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná