Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium – Michaela Řiháčková
Michaela Řiháčková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Analysis of Marketing Communication Universities with Regard to the Interest of Candidates for Study
Abstract:
Vzdělávací instituce mají ve společnosti nezastupitelnou úlohu. Dochází k neustále většímu zájmu o studium na vysokých školách, tím se vytváří konkurenční prostředí. Aby vysoké školy na tomto trhu uspěly, musí si vytvářet konkurenční výhodu na trhu. Důležitá je tedy marketingová komunikace. Cílem této diplomové práce je odhalit, zda existuje vztah mezi marketingovou komunikací soukromých a veřejných …moreAbstract:
Educational institutions have an irreplaceable role in society. There is still a greater interest in studying at universities, that is the reason for generating of a competitive environment. The universities have to create a competitive advantage for their market success. The marketing communication is also important. The aim of this thesis is to detect, if there is the relationship between marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52273
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2016
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jiří Přibil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52273
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia
Jana Dobiášová -
Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky
Lenka Tiralová -
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
Kamila ZUKALOVÁ -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová