Význam grafického ztvárnění propagačních materiálů – Ivana Lososová
Ivana Lososová
Diplomová práce
Význam grafického ztvárnění propagačních materiálů
Importance of graphics representation of advertising materials
Anotace:
Práce pojednává o významu kvalitního grafického ztvárnění propagačních tiskovin a jeho dopadu na úspěšnost firem na českém trhu. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část.Teoretická část objasňuje základní marketingové pojmy a strategie. Dále se zaobírá historií i současností grafického průmyslu. Třetí část teoretického oddílu objasňuje souvislosti mezi oběma obory a popisuje jejich vzájemnou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the meaning of the high-quality interpretation of the advertising printed paper. It also discusses its influence on the success of the czech trade companies. The thesis is devided into the theoretical and practical part.The theoretical part clarifies the basic marketing terms, conceptions and strategies. It also studies the history and present of the graphic industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Marek Hradil -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s.
Kristína Poláková -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Analýza marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s.
Lenka Pařízková
Název
Vložil
Vloženo
Práva