The Impact of Finnair's CSR Activities on Its Brand Performance – Kateřina Soukupová
Kateřina Soukupová
Bakalářská práce
The Impact of Finnair's CSR Activities on Its Brand Performance
Vliv společensky odpovědných aktivit společnosti Finnair na její značku
Anotace:
Pochopení společenské odpovědnosti firem (CSR) je zásadní. CSR přináší mnoho výhod, od lepší pověsti společnosti až po zvýšení příjmů. V této práci je navržen koncepční rámec pro zkoumání vlivu CSR aktivit společnosti Finnair na výkonnost její značky. Výkonnost značky je v tomto případě definována jako výkonnost značky na základě zákazníka a je měřena čtyřmi ukazateli: spokojenost se značkou, loajalita …víceAbstract:
Understanding corporate social responsibility (CSR) is crucial. CSR brings many advantages, from better brand reputation to revenue improvement. In this thesis, a conceptual framework is proposed to investigate the impact of Finnair's CSR activities on its brand performance. Brand performance, in this case, is defined as customer-based brand performance and measured by four indicators: brand satisfaction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić