Online marketingová komunikace restaurace – Bc. Matýsková Matýsková
Bc. Matýsková Matýsková
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace restaurace
Online marketing communication of a restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace restaurace Golf Čeladná a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejích používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u restaurace Golf Čeladná analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Součástí …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluace the state of online marketing communication of the restaurant Golf Čeladná and to create proposals for its improvement. The theoretical part will introdukce the tools of online marketing communication and principem for its use in relation to increasing the number of customers. In the practical part, these tools at the restaurant Golf Čeladná will be analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/h4aoc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková