Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice – Denis Bolješik
Denis Bolješik
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice
Preferences on the purchasing behaviour of consumers in the market of tablets in the Slovak Republic
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů na trhu tabletů ve Slovenské republice. Na základě jednotlivých segmentů analyzuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru zboží. Dále se zabývá místy, kde spotřebitelé nejčastěji realizují své nákupy a proč. Ke zpracování bakalářské práce je využit marketingový výzkum realizován formou elektronických dotazníků. Výsledky jsou následně …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on shopping behaviour of consumers in the tab-lets' market in the Slovak Republic. Based on segmentation, factors which influen-ce the consumer during selecting goods are analysed. Further it explores places where consumers most often carry out their purchases and why. Within pro-cessing this thesis, marketing research is used which is done by electronic ques-tionnaires …moreAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu tab-letov v Slovenskej republike. Na základe jednotlivých segmentov analyzuje faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľa pri výbere tovaru. Ďalej sa zaoberá miestami, kde spotrebitelia najčastejšie realizujú svoje nákupy a prečo. K spracovaniu bakalár-skej práce je využitý marketingový výskum realizovaný formou elektronických dotazníkov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Netopil
- Reader: Denis Drexler, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOLJEŠIK, Denis. \textit{Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/zrfq9j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights