Srovnání vybraných softwarových produktů pro výpočet mezd – Bc. Kamila Krpcová, DiS.
Bc. Kamila Krpcová, DiS.
Bakalářská práce
Srovnání vybraných softwarových produktů pro výpočet mezd
Analysing software programs for wages' calculation
Anotace:
Srovnání mzdových programů s využitím funkčního přístupu a analýzy funkcí. Teorie srovnání hodnoty pro zákazníka objektivizuje vztah zákazníka a jeho kupní sílu k nakupovanému zboží či službě. Pomocí této metody byly srovnány tři zastupitelné softwary pro oblast personalistiky a mzdové agendy. Vypočítána hodnota pro zákazníka interpretace zjištěných výsledků.Abstract:
My final project is about analysing software programs for wages` calculation. The main aim of my final project is assessing a value for customer. The value for customer is counted by using the function analysis. In conclusion there is an interpretation gained results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/y204p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Simona Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček