Marketingový mix vybraného podniku – Daniel Pobiecký
Daniel Pobiecký
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce ,,Marketingový mix vybraného podniku” je analýza marketingového mixu v hoteli Gader. Prvá kapitola bakalárskej práce sa zameriava na teoretické vymedzenie pojmu marketingový mix, jeho analýzy, poslanie a možnosti ktoré ponúka. V druhej kapitole, ktorá je zameraná na aplikovanie nadobudnutých teoretických poznatkov z teoretickej časti. Analyzovaný je súčasný stav marketingového …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing mix of a selected company" is the analysis of the marketing mix in the hotel Gader. The first chapter of the bachelor thesis focuses on the theoretical definition of the term marketing mix, its analysis, mission and the possibilities it offers. In the second chapter, which is focused on the application of acquired theoretical knowledge from the theoretical …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus , Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková
Název
Vložil
Vloženo
Práva