Současné podnikatelské prostředí Kuby – Andrea Pelešková
Andrea Pelešková
Bakalářská práce
Současné podnikatelské prostředí Kuby
Current business environment of Cuba
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje současné podnikatelské prostředí Kuby. Hlavním cílem je představit ostrov českým obchodníkům, exportérům a podnikatelům, kteří uvažují o navázání obchodních vztahů právě s touto zemí. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola obsahuje vybrané metody pro analýzu podnikatelského prostředí. Druhá kapitola obsahuje analýzu podnikatelského prostředí metodou PEST analýzy …víceAbstract:
The thesis analyzes the current business environment of Cuba. The main objective is to present the island to Czech businessmen, exporters and entrepreneurs who are thinking of establishing business relations with this country. This thesis has three parts. The first chapter contains chosen methods for analysis of business environment. The second chapter contains the PEST analysis of business environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Františka Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova -
Inovace business modelu společnosti RM-SPORT s.r.o.
Marek Matějů -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Tvorba business modelu britské kavárny poskytující výuku angličtiny
Marie Hutařová -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova