Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ – Kateřina OBŠILOVÁ
Kateřina OBŠILOVÁ
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ
The inclusive education from the perspective of elementary school teachers
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o inkluzivním vzdělávání z pohledu učitelů na základní škole. V teoretické části této práce jsou vymezeny základní pojmy inkluzivního vzdělávání, jeho principy, výhody a nevýhody, inkluzivní škola a školní třída. Dále je zde uvedeno legislativní vymezení inkluze, školský zákon, rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a podpůrná opatření, která jsou dále rozdělena …moreAbstract:
This diploma thesis deals with inclusive education from the perspective of primary school teachers. In theoretical part of this thesis are defined the basic concepts of inclusive education, its principles, advantages and disadvantages, inclusive school and school class. Furthermore, there is stated a legislative definition of inclusion, the school law, the Framework educational program for basic education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBŠILOVÁ, Kateřina. Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová