Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce – Jovanka ARANDJELOVIČOVÁ
Jovanka ARANDJELOVIČOVÁ
Bakalářská práce
Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce
Transformation of the music marketing model in the new millennium: from demand to offer
Anotace:
Práce se zabývá transformací obchodního modelu v hudebním průmyslu. Zkoumá roli technologického vývoje a sociálních sítí v této transformaci. Dále se orientuje na pozice jednotlivých složek hudebního průmyslu v moderním světě a na nové marketingové strategie. Tyto strategie jsou nahlíženy z hlediska genderu. Jsou předloženy procesy, během nichž se vytváří genderové stereotypy. V návaznosti práce poukazuje …víceAbstract:
The thesis deals with the transformation of marketing models in the music industry. It studies the role of technological development and social media in this transformation, it also deals with individual parts of music industry and their role in modern world and studies new marketing strategies, which are considered from the gender point of view. The text present show gender stereotypes are formed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Aleš Navrátil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARANDJELOVIČOVÁ, Jovanka. \textit{Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsenkn/.
Jak správně citovat práci
ARANDJELOVIČOVÁ, Jovanka. Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Genderové rozdíly a stereotypy ve spotřebním chování
Lucie Bystrianská -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
Lukáš Puška -
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Tomáš Nevídal -
Využití hudby v neuromarketingu
Rozálie Palovová -
Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby
Pavlína DOČKALOVÁ -
Nonconforming Gender Identity and Gender Expression: TikTok and YouTube as Sites of Queer Activism
Veronika Rovenská