Jovanka ARANDJELOVIČOVÁ

Bakalářská práce

Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce

Transformation of the music marketing model in the new millennium: from demand to offer
Anotace:
Práce se zabývá transformací obchodního modelu v hudebním průmyslu. Zkoumá roli technologického vývoje a sociálních sítí v této transformaci. Dále se orientuje na pozice jednotlivých složek hudebního průmyslu v moderním světě a na nové marketingové strategie. Tyto strategie jsou nahlíženy z hlediska genderu. Jsou předloženy procesy, během nichž se vytváří genderové stereotypy. V návaznosti práce poukazuje …více
Abstract:
The thesis deals with the transformation of marketing models in the music industry. It studies the role of technological development and social media in this transformation, it also deals with individual parts of music industry and their role in modern world and studies new marketing strategies, which are considered from the gender point of view. The text present show gender stereotypes are formed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Aleš Navrátil, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ARANDJELOVIČOVÁ, Jovanka. Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života