Rozálie Palovová

Bakalářská práce

Využití hudby v neuromarketingu

The Use of Music in Neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím hudby v neuromarketingu a jejím následným působením na nákupní chování zákazníka. Hlavním cílem práce je zjištění, jak hudba z pohledu neuromarketingu ovlivňuje respondenty v procesu nákupního rozhodování. V praktické části je pak provedeno vlastní neuromarketingové šetření, ve kterém byly respondentům pouštěny hudební ukázky a následně byl pomocí EEG zkoumán jejich …více
Abstract:
This bachelor thesis examines the use of music in neuromarketing and its subsequent effect on customer buying behaviour. The main objective of the thesis is to find out how music influences respondents in the purchase decision-making process from a neuromarketing perspective and how the conscious and unconscious responses of respondents to musical stimuli differ. In the practical part, the actual neuromarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace