Uplatnění moderní metody shlukové analýzy při segmentaci trhu – Bc. Filip JOANIDIS, MBA
Bc. Filip JOANIDIS, MBA
Diplomová práce
Uplatnění moderní metody shlukové analýzy při segmentaci trhu
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo popsat teoretické principy segmentace zákazníků pomocí moderních metod shlukové analýzy a jejich praktické ověření v komerčním prostředí utilitní společnosti. Teoretická část práce vysvětluje principy shlukové analýzy prostřednictvím algoritmu K-means a algoritmů hierarchického shlukování. V rámci kapitoly SW podpory popisuje možnosti softwarových nástrojů R, Rapid Miner …víceAbstract:
This thesis aims to describe the theoretical principles of customer segmentation using modern methods of cluster analysis and their practical verification in a commercial environment of utility company. The theoretical part of the thesis describes the principles of clustering analysis using K-means algorithm and hierarchical clustering algorithms. The SW support chapter deals with the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michael Rost, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOANIDIS, Filip. Uplatnění moderní metody shlukové analýzy při segmentaci trhu. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva