Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti – Bc. Petra Potůčková
Bc. Petra Potůčková
Diplomová práce
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Adaptation of employees for the operator s position in the call centre
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá proces adaptace ve vybrané organizaci s ohledem na jednotlivé fáze a oblasti adaptace. Ve výzkumu nahlížím na danou problematiku především z perspektivy zaměstnanců, ale neopomíjím ani perspektivu organizace, což mi umožňuje odhalit, jak vnímá adaptaci organizace a jak ji hodnotí zaměstnanci a zjistit případné nedostatky. Prostředí call …víceAbstract:
The aim of this thesis is to discover, how an adaptation process in the selected organization runs with regard to individual stages and areas of adaptation. In the research I look at the issue from the perspective of employees, but neither discussed perspective of the organization, which allows me to reveal how the organization perceives adaptation and how to evaluate employees and identify any deficiencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d6frn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Suchanec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost psychologické smlouvy a jejího porušení s pracovní angažovaností a syndromem vyhoření
Aneta Hucková -
Psychologická smlouva pedagogických pracovníků základních škol
Pavlína Francová -
Psychologická smlouva u zaměstnanců veřejné správy a dobrovolníků
Markéta Rolincová -
Souvislost mezi pracovní angažovaností, psychologickou smlouvou a empowermentem
Magdalena Tejkalová -
Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení
Ludmila Fotterová -
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Spokojenost zaměstnanců call centra s vybranými motivačními nástroji
Veronika Vencovská -
Fluktuace v call centru
Anna Skoupá