Závislost vysokoškolských studentů na nových mediích – Jan Gorol
Jan Gorol
Bakalářská práce
Závislost vysokoškolských studentů na nových mediích
Addiction of college students on new media
Anotace:
Tato práce si klade za primární cíl stanovit úroveň potencionální úrovně internetové závislosti u studentů Vysoké školy ekonomické a využívá k tomu nástroj hojně využívaný pro tyto účely – IAT dotazník. Jelikož je IAT dotazník v angličtině, klade si tato práce za další cíl provést překlad IAT dotazníku do češtiny pomocí komparativního překladu tří nezávislých překladatelů. Výzkumu se následně účastní …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to determine the level of potential internet addiction present in the students of University of Economics in Prague. For this purpose, this thesis uses the Internet Addiction Test (IAT) and because IAT is in English, the secondary goal of this thesis is to provide a Czech translation of IAT using comparative translations from three independent translators. Fifty-five …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Pavlína Honsová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako sociální fenomén současnosti
Miroslava BUJOKOVÁ -
Online gaming addiction: The role of avatars and sociability of gamers
Lukas Blinka -
Online závislost a její vliv na pracovní nasazení
Tadeáš Sochor -
Riziko závislosti na online hrách u studentů středních a vysokých škol
Tomáš SPÁČIL -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan