Andrea Králová

Bachelor's thesis

Analýza nákupní atmosféry vybraných firem

Analysis of Shopping Atmosphere of Chosen Companies
Abstract:
První kapitola vysvětluje pojmy nákupní prostředí a nákupní atmosféra a představuje faktory, které patří do nákupní atmosféry nebo ji ovlivňují. Druhá kapitola popisuje hodnocená kritéria pro analýzu nákupní atmosféry a také popisuje postup pro provádění samotné analýzy. Třetí kapitola stručně představuje jednotlivé společnosti a hodnocené provozovny rychlého občerstvení McDonald's a KFC; její převážná …more
Abstract:
The first chapter explains the terms of shopping environment and shopping atmosphere and introduces the factors which belong to the shopping atmosphere or those which influence it. The second chapter describes the rated criteria for the analysis of shopping atmosphere and this chapter also describes the single steps of the analysis. In the third chapter, the companies and rated fast food restaurants …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2011
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25425