Interkulturní komunikace v mezinárodním obchodě - ČR a Brazílie – Lea Bartáková
Lea Bartáková
Bachelor's thesis
Interkulturní komunikace v mezinárodním obchodě - ČR a Brazílie
Intercultural communication in international trade - The Czech Republic and Brazil
Anotácia:
První část bakalářské práce je teoretická a je zaměřena na interkulturní komunikaci, která se uskutečňuje na různých úrovních a zasahuje významně také do světa mezinárodního obchodu. Práce se dále soustředí na charakteristiku Brazílie po teritoriální, demografické, ekonomické a mezinárodně obchodní stránce. Zároveň jsou taktéž charakterizovány obchodně ekonomické podmínky ve vztazích České republiky …viacAbstract:
The first part of the bachelor thesis is theoretical and is focuses on intercultural communication which takes place at different levels and significantly intervenes in the world of international trade. Further the thesis focuses on the characteristics of Brazil on territorial, demographic, economical and international trade site. In the thesis commercial and economic conditions in the relations between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zverejniť od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartáková, Lea. Interkulturní komunikace v mezinárodním obchodě - ČR a Brazílie. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Interkulturní komunikace v mezinárodní firmě
Hana Benešová -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní komunikace – Francouzi vs. Quebečané
Kateřina Kopalová -
Interkulturní komunikace v mezinárodním obchodě
Irina Lukiyanova
Názov
Vložil
Vložené
Práva