Komparace komunikačních kampaní kandidátů v prezidentských volbách 2013. – Dana Kultová
Dana Kultová
Diplomová práce
Komparace komunikačních kampaní kandidátů v prezidentských volbách 2013.
Comparison of candidates ' communication campaigns in presidential elections 2013
Anotace:
Přímá volba prezidenta je v České republice nový fenomén, který přinesl výzvu pro politický marketing. S prezidentskými kampaněmi neměla ČR prozatím zkušenost, a proto vyvstala řada očekávání, jak kandidáti předvolební komunikační kampaně uchopí. Práce se soustředí na předvolební kampaně kandidátů na prezidenta ČR 2013. Na základě teoretického rámce je ambicí práce analyzovat a porovnat kampaně kandidátů …víceAbstract:
Direct presidential election is a new phenomenon in Czech Republic which brought a challenge for political marketing. There was no previous experience with presidential campaigns and therefore there were a number of expectations how the candidates are going to carry out the campaigns. The thesis focuses on the election campaigns of individual candidates for Czech president in 2013. On a basis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44409
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44409
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Přímá volba prezidenta
Petr Masný -
Přímá volba prezidenta v ČR - analýza prvního případu Instituce přímé volby prezidenta a její vliv na politický režim v České a Slovenské republice
Pavel MÜLLER -
Je přímá volba prezidenta republiky příklad hodný následování v komunální a krajské politice?
Tomáš Šedivý -
První přímá volba prezidenta České republiky
Silvio Strnad -
Přímá volba prezidenta ČR v letech 2013 a 2018
Lucie SEKEROVÁ -
Politický marketing a přímá volba prezidenta v ČR
Jakub Fábera -
Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní
Magdalena Ragauerová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová