Bc. Monika Knobová

Bakalářská práce

Výtvarné umění v reklamě

Fine Arts in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vzájemným vztahem reklamy a umění. Zkoumá, zda je výtvarné umění inspirací pro reklamní kampaně a grafiky. V teoretické části práce popisuje vývoj moderního umění a poukazuje na umělce zabývající se ve svém díle reklamou. Vysvětluje pojem plakát a zkoumá roli plakátu jako prostředek komunikace v minulosti i nyní. Tato práce dále seznamuje čtenáře s osobnostmi plakátových …více
Abstract:
This thesis deals with interrelation between advertising and art. It analyses wheter art inspires advertising campaigns and graphic designers. Theoretical part of this thesis describes the development of modern art and focuses on artists who, deal with advertisement in their work. This part explains the concept of poster and examines the role of posters as a communication medium in the past and nowadays …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách