Využití hry jako specifické pomůcky při edukaci dětí s mentální retardací a dětí s autismem v mateřské škole speciální – Mgr. Radka Jašková
Mgr. Radka Jašková
Diplomová práce
Využití hry jako specifické pomůcky při edukaci dětí s mentální retardací a dětí s autismem v mateřské škole speciální
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití hry při vzdělávání dětí s mentální retardací a dětí s autismem v mateřské škole speciální. Součástí je i nástin vzdělávání v mateřské škole speciální, který poukazuje na významovost hry užívané při edukaci dětí předškolního věku. Výzkumná část se zabývá srovnáváním rozdílů v chování dětí s mentální retardací a dětí s autismem v průběhu edukace prostřednictvím hry …víceAbstract:
This diploma work deals with the use of games for mentally retarded and autistic children education in specialized kindergardens. It includes an overview of the education in specialized kindergartens which shows the importance of games in educating pre-school children. The research chapter compares differences in behaviour between mentally retarded and autistic children while using games for education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uip9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAŠKOVÁ, Radka. \textit{Využití hry jako specifické pomůcky při edukaci dětí s mentální retardací a dětí s autismem v mateřské škole speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/zt2776/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specializovaná mateřská školka na rozvoj kreativity a uměleckých dovedností – její založení a uplatnění na trhu
Kateřina Novotná -
Komunikace učitelů mateřských škol speciálních o smrti a umírání
Gabriela RUFFEROVÁ -
Montessori matematické pomůcky v základní škole speciální
Renata Lacinová -
Teorie pravděpodobnosti, statistika, pojistná matematika a matematické metody v ekonomii na Přírodovědecké fakultě UK a Vysoké škole speciálních nauk ČVUT v letech 1920-1952
Jindřiška Vaněčková -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Martina Jančíková -
Mentální retardace v klinické genetice
Kateřina Matoušová