Petr Loukota

Master's thesis

Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie

Occupancy space of the corporate brand - a sociological study
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na to, jak firemní značka obsazuje prostor billboardů u dálnice, a to, jak toto obsazování vnímají řidiči. Je zde propojen sociologický i marketingový pohled. Práce se zaměřuje na úsek dálnice D5 z Rokycan do Prahy. Práce je ojedinělá hlavně v části, kde je popisována reakce řidičů na obsazení prostoru. V daném úseku probíhal výzkum reakce na základě rozhovorů s řidiči, kteří …viac
Abstract:
This work focuses on how various brands are using billboards along the motorways, the place they take up and the impact which billboards have on drivers.In my work, the marketing view is connected with the sociological one.I am specifically focusing on one defined part of the motorway D5 in the direction from Rokycany to Prague.There is one unique part of my work in which I describe the reaction of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
  • Vedúci: Eliška Novotná
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71168