Ing. Anastasiia Kolomieiets

Diplomová práce

Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market

Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy proposal for expansion to the Czech market of Business-Format Company, which deals with business conferences and forums creation and organization. The first part represents the basic marketing issues and the role of marketing in company’s expansion to foreign market. The description of marketing concepts, promotion approaches and ways of entering …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance