Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ – Mgr. Renata VYKUSOVÁ
Mgr. Renata VYKUSOVÁ
Bachelor's thesis
Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ
Teacher's didactic approach to primary school pupils in need of support precautions due of social disadvantage
Abstract:
Cílem práce bude zjistit, jaký vliv má využívání podpůrných opatření pedagogem na výsledky žáka s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění. Teoretická část se zaměří na klasifikaci sociálního znevýhodnění a podpůrná opatření, jež se ho týkají, překážky ve vzdělávání a projevy těchto žáků v edukačním procesu. Empirická část se bude zabývat kvalitativním výzkumným šetřením, jež bude …moreAbstract:
The aim of this thesis will be to investigate the effect of the use of support measures by the teacher on the performance of a pupil with a need for support measures due to social disadvantage. The theoretical part will focus on the classification of social disadvantage and the support measures involved, the barriers to learning and the manifestations of these pupils in the educational process. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Barbora Lanková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYKUSOVÁ, Renata. \textit{Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/zteuk8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYKUSOVÁ, Renata. Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální podpora dívky s lehkým mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Adéla Kučová