Tereza Krátká

Bachelor's thesis

Podniková kultura a identita leteckých společností

Corporate Culture and Identity of Airlines
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat funkci a důležitost promyšlené a propracované firemní identity pro každý podnik, který chce obstát v očích současné a nadcházející generace zákazníků, pro niž je víc než kdy dříve důležitá společenská zodpovědnost, společenský přínos a přidaná hodnota. Dále bylo cílem zmapovat specifické znaky vnitropodnikové kultury a identity velkých leteckých společností, s …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2010
  • Supervisor: Robert Čapek
  • Reader: Marek Franěk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu