Podniková kultura a identita leteckých společností – Tereza Krátká
Tereza Krátká
Bakalářská práce
Podniková kultura a identita leteckých společností
Corporate Culture and Identity of Airlines
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat funkci a důležitost promyšlené a propracované firemní identity pro každý podnik, který chce obstát v očích současné a nadcházející generace zákazníků, pro niž je víc než kdy dříve důležitá společenská zodpovědnost, společenský přínos a přidaná hodnota. Dále bylo cílem zmapovat specifické znaky vnitropodnikové kultury a identity velkých leteckých společností, s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Robert Čapek
- Oponent: Marek Franěk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultura podniku
Michaela Kolářová -
Firemní kultura konkrétního podniku
Lucie Novotná -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Michaela Zemanová -
Podniková kultura při změně vlastníka podniku
Šárka Abíková -
Organizační struktury podniku v oboru hotelnictví
Kateřina Štenglová -
Analýza systému odměňování ve vybraném podniku
Tereza Burďáková