Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu – Bc. Ondřej Čarný
Bc. Ondřej Čarný
Diplomová práce
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Software licensing market research on B2B market
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je realizace marketingového výzkumu na B2B trhu. Cílem výzkumu je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit potenciál uplatnění open source softwaru v podnicích. V teoretické části jsou popsána specifika B2B trhu a proces samotného marketingového výzkumu. Praktická část je rozdělena na přípravnou a realizační fázi. V přípravné fázi dochází k definování cíle a výzkumných …víceAbstract:
The object of the thesis is conducting marketing research on B2B market. The main goal of the thesis is finding a potential of usage open source software by businesses. Theoret-ical background is focused on specifications of B2B markets and describes process of marketing research. The practical part holds the marketing research itself which is di-vided into preparatory and realization part. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/osurv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Markéta Šulcová -
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Zuzana Kubicová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Úloha marketingového výzkumu v podniku
Irina Ryabtseva -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš