Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce – Lukáš NASKE
Lukáš NASKE
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce
Customer satisfaction with car dealer's services
Anotace:
Téma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu zvýšit úroveň služeb, které poskytuje svým nynějším i budoucím zákazníkům. Výzkum je rozdělen na zkoumání služeb prodejních a služeb poprodejních. V praktické části práce nejdříve …víceAbstract:
The theme of this work is: Customer satisfaction with car dealer´s services. As a seller, I chose Porsche Ceske Budejovice. This research should find the strengths and weaknesses of the seller and help him raise the level of service it provides to its present and future customers. The research is divided into exploration services sales and after-sales services. In the practical part is description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zveřejnit od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NASKE, Lukáš. Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost klientů v domovech pro seniory s poskytovanou ošetřovatelskou péčí
Stanislava KOTKOVÁ -
Vliv strategické změny v organizaci v září 2015 na celkovou pracovní spokojenost zaměstnanců v dané organizaci
Radka Ostřížková -
Spokojenost zaměstnanců v malé organizaci
Silvie MAŘÁKOVÁ -
Nespokojení? Motivace členů ANO2011 pro vstup do politického hnutí, jejich aktivita, spokojenost uvnitř hnutí a politické postoje.
Tereza Hašková -
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Eliška HNÍZDILOVÁ -
Rezidenční spokojenost cizinců a Čechů ve Smiřicích
Veronika Mrázová
Název
Vložil
Vloženo
Práva